8 Haziran 2007 Cuma

Algida Max Markası 17 Yaşında

Çocukların Aslan Max karakteriyle tanıdığı dondurma markası Algida Max, doğum gününü kutladı. Algida Max’ın doğum günü kutlamasına Türkiye’nin en büyük gezici eğlence parkı Maxland 2007 sahnesini Hepsi Grubu’yla paylaşan Keremcem, Algida Pazarlama Direktörü Şükrü Dinçer, Algida Max Marka Müdürü Leyal Eskin Yılmaz ve gazeteciler katıldı. Aslan Max’ın hiç büyümediğini vurgulayan Algida yetkilileri, Max markasının ise 17 yılı geride bıraktığını anlattılar.

Çocukluğuma geri döndüm

7 Haziran’da, GMall Lounge’da düzenlenen kutlamada Algida yetkilileri doğum günü pastasını şarkıcı Keremcem ve Aslan Max maskotuyla birlikte kestiler. Yoğun programları nedeniyle kutlamaya katılamayan Hepsi Grubu üyeleri ise görüntüleriyle davetlileri selamladılar. “Çocukluğuma geri döndüm” yazılı Aslan Max tişörtleri giyerek kamera karşısına geçen Hepsi Grubu üyelerinin “İyi ki doğdun Aslan Max” dilekleri ve önceki yıllarda Aslan Max’la birlikte yaptıkları dansın görüntüleri kutlamaya katılanları neşelendirdi.

Bir kuşak Max’la büyüdü

Gazetecilere Algida hakkında bilgiler aktaran Algida Pazarlama Direktörü Şükrü Dinçer, Max’ın 17 yıllık serüvenini aktarırken, Algida Max Marka Müdürü Leyal Eskin Yılmaz da Türkiye’nin en büyük gezici eğlence parkı Maxland hakkında bilgileri paylaştı.

Algida Pazarlama Direktörü Şükrü Dinçer “Aslan Max hepimizin içindeki çocuğun simgesi. Algida Max’la 7–8 yaşında tanışan çocuklar bugün üniversiteye gidiyor. Yeni kuşaklar Max ile büyümeye devam ediyor” dedi. Dinçer, Aslan Max’ın tarzında -dönem trendlerine bağlı olarak- değişiklikler yaşandığını belitti. Max’la ilgili yapılan araştırmalara da değinen Şükrü Dinçer, çocuklar kadar yetişkinlerin de Max’ı sevdiğini, bunun en önemli nedenlerinden birinin de Max’ın çocuklukla ilgili en güzel duyguları uyandırması ve içimizdeki çocuğu ortaya çıkarması olduğunu belirtti.

Algida Max çocukların kolektif eğlence kültürüne katkıda bulunuyor

Algida Max Marka Müdürü Leyal Eskin Yılmaz ise; çocukların her geçen gün daha az sokakta oynadığına dikkat çekerek Algida Max’ın çocukların kolektif eğlence kültürünü geliştirmek istediğini vurguladı. Yılmaz, bu sorumluluk duygusuyla Türkiye’nin en büyük gezici eğlence parkı Maxland’ı yarattıklarını anlattı. Spiderman, Looney Tunes gibi çocukların sevdiği karakterleri ürünlerine taşıdıklarını da anlatan Yılmaz, http://www.aslanmax.com’da da çocukları gezmeye, arkadaşlıklar kurmaya teşvik ettiklerinin altını çizdi.

Algida Max Marka Müdürü daha sonra Maxland’in 2 Haziran’da, İstanbul Maçka’daki Küçükçiftlik Parkı’nda çocuklarla buluştuğunu, 10 Haziran’a kadar İstanbul’da kalacağını ve önümüzdeki günlerde sırasıyla Ankara, İzmir, Antalya ve Adana’ya gideceğini anlattı.

Ardından, Algida yöneticileriyle gazeteciler Maçka, Küçükçiftlik Parkı’nda kurulmuş olan Maxland’i gezerek oyunları denediler.

Hiç yorum yok: